niedziela, 13 lutego 2011

Zdjęcia, trasa do szkoły.

 Dziś w końcu udało mi się ruszyć i zrobić kilka zdjęć mojej okolicy :)
tak więc... wycieczka za mną ;)
To jest widok z okna kuchennego... moje wychodzi na tą samą stronę, ale widoki nie są jakieś powalające... :P
tam na wprost widać tory ;)
To jest widok na nasze mieszkanie tak od strony tej ulicy, którą widać na poprzednim zdjęciu ;)



To jest widok na nasze mieszkanie z tego mostku, który widać na pierwszym zdjęciu.
na dole parking, a trochę bardzie po lewej jest 'dworzec' TEC czyli autobusów :P
 Teraz czas na trasę na mój wydział... to tuż po wyjściu z domu.

 To jest Grand place - duży plac... przecinam go po przekątnej - cały czas prosto :)
 takie przejście... te pomarańczowe tabliczki to znaki dla słabowidzących - tak na nich jest napisane
 kontynuacja przejścia... fajna jest ta ściana z cegły! W końcu jakaś odmiana, bo wszędzie ta cegła jest dokładnie taka sama... fioła można dostać!

 codziennie kilka schodków dla zdrowia!
 kontynuacja schodków...
a po bokach są KOTy czyli mieszkania studenckie - tutaj są tzw KOT a projet... czyli mieszkania tematyczne. Na przykład KOT amnesty international. KOT sportif. KOT cuisine (kuchenny :P).
a KOT po flamandzku znaczy szafa...

 To już ostatnia prosta do mnie na wydział :)
 a to już wydział - tam mamy zajęcia praktyczne bardziej. teoria jest w budynku który jest za mną.
Na tym placu widać rzeźby przedstawiające ludzkie ciało a tytuł tego dzieła to: 'Hołd ciału w 12 częściach,  pozy i ruchy'. czy jakoś tak...
i właśnie tutaj mamy teorię.











teraz kilka zdjęć mojego mieszkania:


 drzwi do mieszkania z klatki schodowej... to chyba widać - oczywiście wszędzie cegła.
 na wprost mój pokój. Pierwsze w lewo to kuchnia. po prawej pierwsze to pokój Nicolas, a pokoje dwóch pozostałych współlokatorów schowane.
To jest kuchnia. no i o ;)

2 komentarze:

  1. śmieszne te budyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ! nie powiadomilo mnie, ze ktokolwiek to skomentowal!
    hmm dziwne! juz myslalem, ze nikt tu nie zaglada...

    OdpowiedzUsuń